Recent twitter entries...

sana hiç anlatmamıştım bunu ..

sana gelirken bir gün,,
hani benden özür dileyip,,

"-hakkım varsa eğer gel demeye,gel ne olur.."
dediğin o gün,,

3 ay olmuştu,,görmemiştim yüzünü ve yolun sonundaki sendin,,heyecandan kapanmamıştı gözlerim...buz kaplıydı yollar..adım adım ilerlerken otobüs uçurum kenarlarından,,kayarak,, "AĞRI bilmem kaç KM" yazan levhayı arıyordu gözlerim..hemen bitsin istiyordum yol,,özlemim....

bildiğim-bilmediğim dillerde dua ediyordu insanlar...belli ki korkuyorlardı ölmekten...ben de ediyordum duamı içimden sessizce...Allah'ım,,ölmeyeyim şimdi..ne olur...çok özledim...önce onu göster bana,,ölmeliysem dönerken öleyim diyordum...

3 saat gecikmeyle girmiştik Ağrı Otogarı'na....sabaha karşı 4 tü saat...indikten sonra otobüsten,,seni aramıştı gözlerim,,ama yoktun sen...uyuya kalmıştın (sanırım) yatağında..telefonun kapalı..sabahı beklemiştim içimdeki o iğrenç korkuyla,,uyanmanı...çok soğuktu hava,,ben çok üşümüştüm..

sabah olmuştu sonra,,gelmiştin....sımsıkı sarılmştın,,sarılmıştım ağlayarak...
-donmuşsun sen,,ellerin buz gibi
deyip,,avuçlarınla sarmalamıştın ellerimi...sıcacık olmuştu içim...

biliyordum sondu,,bir daha olamayacaktım yanında..biraz buruk ama hep mutlu o zamanı tamamlayıp birlikte,,beni otobüse bindirmek için döndüğümüzde tekrar Ağrı otogarına,,ellerimi son tutuşundu biliyordum.....Diyarbakır yolcusu kalmasın aşağıda diye bağırıyordu sesini duymak istemediğim birileri...ama ben ayrılamıyordum ki senden....vedaydı bu biliyordum,,göze alamıyordum....

karşı yerde bir bankta,,yaşlı bi teyze ağlıyordu ayırmadan gözlerini ikimizden...

son defa sarılmıştım sımsıkı....sımsıkı...sonra tükendi tükenecek o cılız gücümle atmıştım kendimi otobüs koltuğuna....bana inat,,hızla götürmüştü senden beni zaman...ne buz tutmuş yollar umrumdaydı artık,,ne ölüm.....aslında beklediğim o mesajın gelmişti sonra telefonuma !! henüz yol bitmeden !! :

"birlikte olamayız biz....sıfırdan başlayamam yoluma...beni istemediğini söyleyen birisini asla aramazdım ben....yerinde olsam aynısını yapar ve aramam bir daha...tek ricam "anla beni" ...hoşça kal!! "

güneşimdi gülüşün...her şeyimdin...ama yoktun; soğuk ve kimsesizdim....
aramadım evet ama anlamadım da seni...anlayamadım !!

sevgilim;
özür dilerim..
ben seni unutamadım....

Comments (0)

Yorum Gönder

film izle film izle para kazan evde is blogger themes 7 e kitap izle